شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۶:۳۴:۴۰

ناوگروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت

باشگاه خبری فراساحل: ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از پایان ماموریت 39 روزه خود در آبهای بین‌المللی صبح یکشنبه در بندرعباس پهلو گرفت و مورد استقبال جانشین فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان این نیرو قرار گرفت. فرمانده ناوگروه سی وهفتم نیروی دریایی ارتش در آئین استقبال رسمی از بازگشت این ناو گروه در جمع خبرنگاران گفت: این ناو گروه در مدت ماموریت خود حدود یکهزار و 400 کشتی تجاری و نفتکش را اسکورت و رهگیری کرد و در این مدت چهار درگیری با دزدان دریایی داشته که دو کشتی تجاری و دو نفتکش از دست دزدان دریایی نجات یافتند.


امیر دریادار رضا عباسی، با اشاره به پنج هزار و 500 مایل دریایی طی شده توسط این ناوگروه، افزود: این ناوگروه که دارای 350 نفر نیرو بود از ناوشکن رزمی جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی تُنب تشکیل می‌شد. وی خاطر نشان کرد: حضور در دریاهای آزاد علاوه بر اینکه نشانه اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است، این پیام را نیز دارد که برای برقراری امنیت نیازی به حضور نظامی کشورهای دیگر نیست.


جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده از بندرسلاله کشور عمان بازدید داشته و ابلاغ کننده پیام صلح و دوستی ملت و کشور ایران برای مردم آن سرزمین بودیم. جانشین فرماندهی منطقه یکم نداجا افزود: ناوگروه 38 ارتش جمهوری اسلامی پس از رزمایش ولایت 94 به ماموریت آب‌های آزاد اعزام خواهد شد. وی اظهار داشت: ناوگروه 38 دانشجویی بوده و اهداف آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی را دنبال خواهد کرد که متشکل از ناو جمهوری اسلامی بوشهر، ناو لاوان و ناوشکن بایندر خواهد بود.



  کد خبر : 985
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :